vserver - czego mi brakuje (w kernelu)?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 10 Wrz 2010, 17:46:21 CEST

On Fri, 10 Sep 2010, Dariusz Włodarczyk wrote:

> On Fri, 10 Sep 2010 14:54:03 +0200 (CEST), Jacek Osiecki
> <joshua w hybrid.pl>
> Pewnie takim samym jakim u mnie na tym samym gospodarzu jeden vserver się
> aktualizuje a drugi nie...

Fakt, u siebie - gdzie działało stworzenie vservera - zauważyłem też coś
dziwnego: upgrade'owanie/instalowanie poldkiem działało wyłącznie gdy
vserver był wyłączony - przy włączonym nie mogło się dobić do FTPa... Być
może to się zgrało z padem ftp3.pld-linux.org - teraz akurat nie mam jak
już sprawdzić...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944