vserver - czego mi brakuje (w kernelu)?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 13 Wrz 2010, 16:22:46 CEST

On Mon, 13 Sep 2010, Pawel Golaszewski wrote:

> [...]

[...]

> A masz te katalogi w systemie głównym? Te, o których mówi, że nie
> istnieją...?

Tak, oczywiście że są. Pliki również.

> Jaka jest różnica w wersjach?

Dyć piszę, że nie ma żadnej :) Na jednym .i686, na drugim .x86_64 - to
jedyna różnica.

> ...a weź z distro?

Nie wezmę, bo nie chcę zbrickować serwera. Nie chcę niepotrzebnego initrd,
bo w serwerze nigdy za jego życia nie zmieni się konfiguracja. Nie chcę
eksperymentalnych łatek poza tymi których niezbędnie potrzebuję... itp.
Zresztą problem jest w poldku/rpm, a nie w kernelu - bo inni (z kernelem
dystrybucyjnym) też zgłaszają ten problem.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944