No dobra dovecot

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 14 Wrz 2010, 16:10:28 CEST

On Tue, 14 Sep 2010, Wieslaw Kierbedz wrote:

>  Ale coś burzy mi się.
> Sep 14 17:56:53 pldmachine dovecot: imap-login: Fatal: Can't load
> private key file /etc/openssl/dovecot/dovecot.pem: error:0906D06C:PEM
> routines:PEM_read_bio:no start line
>
> Certyfikaty generowałem na piechotę, a potem tym ichnim skryptem.
> Coś szczególnego pominąłem?

Sprawdz po pierwsze uprawnienia do pliku i katalogow nadrzednych, po
drugie - zobacz czy plik jest prawidlowy :)
A co do dovecota - w wersji ktora jest obecnie w PLD jest jeden bol... Nie
ma managesieve, czyli uzytkownicy nie moga sie cieszyc samodzielnym
ustawianiem regulek (filtrowanie poczty/autoresponder).
Zeby to dzialalo, trzeba albo uzyc dovecota 2.0 (juz jest chyba 2.0.2)
spoza dystrybucji, albo poprzerabiac istniejacego 1.2 patchem managesieve
(swego czasu wygenerowalem gotowe src.rpm).

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944