[th] usypiajaca klawiatura

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Śro, 15 Wrz 2010, 18:15:19 CEST

Witam,
od paru tygodni (nie podam dokladnej daty) mam problem z klawiatura usb.
Problem objawia sie w ten sposob, ze jesli klawiatura jest pozostawiona
chwile (5sek? 10?) bezczynnie, to zeby znow 'zalapala' trzeba raz albo
kilka razy cokolwiek wcisnac. Tak jakby potrzebowala wybudzenia.
Prawdopodobnie problem pojawil sie po upgrade kernela (2 wersje temu bylo
ok, po pojawieniu sie problemu czekalem na kolejny kernel z nadzieja na
poprawe). Problem wystepuje zarowno na tty jak i pod X-ami.

kernel-2.6.34.6-1.i686

z  lsusb :
Bus 002 Device 003: ID 413c:2003 Dell Computer Corp. Keyboard

Nie mam gdzie odtworzyc problemu - gdzie indziej klawiature mam ps-owa.
Ktos moze ma podobnie albo wie w czym problem ?

p.s.
Kultowie 'tnij, k...a tnij' do lagujacej klawiatury juz slyszalem ;)

--
pozdrawiam
crazy