Wieszający się kwin (kde 4.5.1)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 19 Wrz 2010, 12:55:30 CEST

Mam przykrą przypadłość dotyczącą kwin. Otóż przy próbie zmiany czegokolwiek
w konfiguracji wyświetlania (np. ustawienia kolorów, zaawansowane własności
okna, efekty pulpitu) po zatwierdzeniu zmian następuje zwis kwin. Oprócz
poruszającego się kursowa myszy, nic na ekranie nie jest odświeżane, chociaż
system cały czas działa. Jeśli zadbam o to, żeby mieć dostępną konsolę, mogę
z niej (w ciemno) wydawać polecenia. Wystarczy zrobi killall kwin; kwin& i
znów X-y działają jak powinny.

Nie dzieje się tak jeśli wyłączę efekty pulpitu. Po ich ponownym włączeniu
problem wraca.

Czy komuś przydarzyło się coś podobnego? Może jest jakieś lekarstwo na tą
przypadłość?