Zamieniające się sieciówki

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pon, 20 Wrz 2010, 21:28:28 CEST

On Monday 20 September 2010 20:27:50 Artur Frysiak wrote:

> Tylko trzeba unikać nazw typu "usbnet". Tak nazwałem sieciówkę
> podłączaną przez USB i tcpdump odmówił współpracy :-)

Ciekawe - już ładne parę lat temu używałem tcpdumpa na niestandardowo
nazwanych interfejsach i nie było problemów.

Jeśli faktycznie jakiś program robi kłopoty z czymś takim, to jest IMHO
materiał na bugreport do autora.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl