console font

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Śro, 22 Wrz 2010, 17:25:45 CEST

On 09/22/10 17:18, Wieslaw Kierbedz wrote:
>    W dniu 9/22/10 10:24 AM, Grzesiek Sójka anonsuje::

> Ten sun chyba utf nie lubi.
Wiesz, nie musi być sun może być jakiś inny w miarę zgrabny font, np.
wyżej wspomniane iso02-12x22. Duże i ładne.

> CONSOLEFONT=lat2u-16
Za małe, nic nie widać. Dlatego właśnie próbuje załadować coś większego.

> CONSOLESCREENFONTMAP=lat2u
> KEYTABLE=pl2
>
> Dla iso-8859-2 czcionki lat2/lat2u, dla UTF lat2u.
> Nie możesz po prostu używać mniejszej rozdzielczości?
> Czy filmy na tym oglądasz?
Monitory LCD mają tę nieprzyjemną własność, że w nie-natywnej
rozdzielczości obraz jest kiepski. A natywna to właśnie 1600x1200.