Szyfrowanie dysku wraz z partycją systemową

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pią, 24 Wrz 2010, 10:11:14 CEST

W dniu 24.09.2010 08:45, Kamil Dziedzic anonsuje::
> Kamil Dziedzic:

> Albo chociaż samego /home czy da się jakoś prosto u nas zrobić? jakieś
> wskazówki?

A może być home na plikopartycji?
Jeżeli tak, to napisz na priv.
Akurat mam takie coś z wydłubanym rc-scriptem do sprawdzania klucza na
donglu.
Ale luksa będziesz musiał na tym założyć sam.
--
WK