nowy nabiał i kompilacja

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Pon, 27 Wrz 2010, 12:56:05 CEST

Wchodzę dziś do kuchni, wygarnąłem z lodówki świeżutkie
kernel-module-build-2.6.35.5-1.i686 i wrzuciłem do gra. Jak się
podgotowało troszkę to wsadziłem do piekarnika źródła do zewnętrznego
modułu. Zapaliłem gaz, zafurczało, zazgrzytało i na drzwiach od
piekarnika pojawił się taki oto napis:

In file included from /home/users/grzes/gcc/LCD/lcdmod-1.0.2/lcdmod.c:14:
include/linux/config.h:4:28: error: linux/autoconf.h: No such file or
directory

Wszystko robiłem jak zwykle i zawsze działało. Najpierw zassałem
kernel-module-build a potem do katalogu /usr/src/linux. Tam:
cp Module.symvers-dist Module.symvers
cp config-dist .config
cd ./include/generated/
cp autoconf-dist.h autoconf.h
make prepare
make
O ile dobrze pamiętam to ostatni katalog się zmienił i pewnie dlatego
nie chcę się teraz kompilować. Co mam ustawić w źródłach/Makefile żeby
poszło.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc.