Re: vserver - co popsułem z siecią?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 27 Wrz 2010, 13:28:45 CEST

On Mon, 27 Sep 2010, Wieslaw Kierbedz wrote:

>  Coś bym obstawiał na styku vserver<->host.
> Na przykład dlaczego to się krzaczy, kiedy vserver działa, a kiedy
> zdołowany, to nie?
> Coś z routingiem na nim?

No właśnie nie bardzo widzę by coś było z routingiem - jest klasycznie,
przez bramkę hosta... i wszystko działa: mysql, apache, żadnych
perturbacji które by się mogły pojawić przy problemach z resolverem czy
routingiem.

> Ja mam nameda w vserwerze, więc nie zreplikuję konfiguracji, żeby sprawdzić.

nameda do vserwerów nie wrzucałem, wychodząc z założenia że wystarczy
jeden na hoście coby nie duplikować funkcjonalności :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944