PLD Live z KDE4 (4.4.5 RC4)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 27 Wrz 2010, 16:30:50 CEST

W dniu 27 września 2010 15:34 użytkownik Marcin Krol
<hawk w pld-linux.org> napisał:

> Po vendor i device id danego urządzenia. W każdym jajku masz
> modules.pcimap z listą modułów i obsługiwanych przez nie id. Same id
> możesz wyciągać przy pomocy pciutils (lipa, bo potrzebujesz dodatkowego
> softu/bibliotek), albo zrobić backport /proc/pci i z niego czytać id
> (możesz z cri wziąć skrypt lshw i masz wtedy gotowca, backport też mogę
> podesłać tyle, że do 2.6.27.x mam).

W sumie fajny pomysł. Trochę dużo grepowania po plikach chyba. A
możesz jaśniej na temat algorytmu? Chcę w całym kodzie instalatora
uniknąć pomocy jakichś tam helperów w shellu - gdybym to robił to
mógłbym stworzyć międzymordzie do czegoś co już jest w shellu :P I np.
czy nie lepiej brać wynik lspci -k? Z resztą już na poziomie
rozpoznania, które ID jest to którego szukam będzie dość mozolne (tak
mi się wydaje).