Konfiguracja KDM 4.6.2 i polkit - problem

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 4 Kwi 2011, 08:10:34 CEST

Dnia niedziela, 3 kwietnia 2011, Marcin Banasiak napisał:

> Nie wiem z czego obecnie KDE korzysta, ale wygląda to na brak pakietu
> polkit-kde-1 lub jakiegoś podobnego, który uruchamia przy starcie
> sesji agenta polkita.

Zainstalowanie polkit-kde-1 (które trzeba zbudować z cvs, bo w dystrybucji
nie ma) pomaga o tyle, że się pojawia okienko z zapytaniem o hasło, ale na
końcu i tak pojawia się okienko z komunikatem błędu o niemożności
zainstalowania nowego tematu. Najwyraźniej coś nie tak w konfiguratorze kdm.