Trzy problemy z KDE

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Sob, 9 Kwi 2011, 13:56:33 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 08.04.2011 16:57, od Grzesiek:

> Było o tym na liście, nie pamiętam konkretów, ale trzeba albo
> doinstalować program którego kde chce użyć do odtworzenia dźwięku,
> albo wyłączyć jego odtwarzanie.
Nie jestem pewny czy to je to, ale przypomnę :
1. Aby wyłączyć dźwięk, należy go znaleźć w Ustawieniach Systemowych >
Jednakowy (kto to tłumaczył ? Powinno być "wspólny") wygląd i
zachowanie/Powiadomienia programu i systemu/Zarządzanie
powiadomieniami|Źródło zdarzenia:Przestrzeń robocza KDE.
2. Aby dźwięki systemowe działały potrzebne jest :
kde4-phonon phonon phonon-backend-*

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski