KDE, pulseaudio i powiadomienia systemowe

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 10 Kwi 2011, 11:08:54 CEST

Dnia niedziela, 10 kwietnia 2011, Bartlomiej Zimon napisał:
[...]
> Zainsteresuj sie pavucontrol, podejrzewam ze problem jest w tym ze dzwiek
> idzie na "zle" wyjscie. Alse masz skonfigurowana pod plugin pulse?

Doczytałem w sieci, że jest jakiś błąd w Phononie i niekoniecznie jest
przestrzegana głośność komunikatów. Jak ustawiłem, że mają być na maksa, to
teraz są odtwarzane. Ale dla odmiany szlag mi trafił dźwięki z flasha pod
chromium. Wracam na "gołą" konfigurację, jak będzie trzeba użyć słuchawek to
sobie zainstaluję pulseaudio.