KDE, pulseaudio i powiadomienia systemowe

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Kwi 2011, 09:24:10 CEST

Dnia poniedziałek, 11 kwietnia 2011, Daniel Dawid Majewski napisał:
[...]
> Pragnę zasugerować :
> poldek --cmd ls phonon-backend
> [...]
> phonon-backend-gstreamer-4.4.4-1.x86_64
> phonon-backend-mplayer-0.git.20100908-1.x86_64
> phonon-backend-vlc-0.3.2-1.x86_64
> phonon-backend-xine-4.4.4-1.x86_64

Z powyższych nie mam tylko *-vlc-*. Jak się przestawię na gstreamera to przy
próbie odtworzenia czegokolwiek dostaję okienko bez absolutnie żadnej treści
tylko z czerwonym kwadratem z X-em w środku i przyciskiem OK. I oczywiście
żadnego dźwięku. W logach systemowym i KDE też oczywiście nic.