KDE, pulseaudio i powiadomienia systemowe

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Kwi 2011, 17:30:18 CEST

Dnia poniedziałek, 11 kwietnia 2011, Bartlomiej Zimon napisał:

> poldek:/all-avail> lli gstreamer* xine* alsa* phonon-*

Chyba trafiłem - gstreamer-ffmpeg. Dzięki. Teraz gra przez gstreamera.
Zobaczymy jak będzie jak jeszcze włączę pulseaudio. Gstreamer nie chce mi
zobaczyć słuchawek, chociaż teoretycznie jest gstreamer-bluetooth.