NetworkManager, a KDE

Lukasz Kies kiesiu w pld-linux.org
Nie, 17 Kwi 2011, 22:05:19 CEST

W dniu 15 kwietnia 2011 22:53 użytkownik Andrzej Zawadzki <zawadaa w gmail.com
> napisał:

> działać.
> jest
> się
> poczekać
> poświęcić
> zrobić
> Dzięki za potwierdzenie moich obaw...
> Osobiście zrobiłem "cofkę" - widget działa wyśmienicie i mi, nic więcej
> nie jest potrzebne.. ;-)

Hej,

Niestety nie używam KDE, a naprawdę nie chce mi się tego testować, ale
załączony patch powinien pomóc.
Dajcie znać, jeśli możecie przebudować sobie kde4-kdebase-workspace z tym
patchem, potestować i będzie działało :)

Pozdrawiam
Łukasz