pytanie kontroler raid adaptec 6805.

Adam Sobieraj adam.sobieraj w neutrino.home.pl
Śro, 3 Sie 2011, 10:31:45 CEST

Dnia 2011-08-02, wto o godzinie 13:49 +0200, Wojciech Błaszkowski pisze:

> # lspci  | grep -i adaptec
>
> co pokazuje ?
mianowicie pokazuje to:
'02:00.0 RAID bus controller: Adaptec Device 028b (rev 01)'

> Zbuduj sobie arcconf, zainstaluj i daj:

na moje oko wersja modułu do obsługi tego w rescuecd jest za stara...
> # arcconf GETCONFIG 1
>
> Jeśli masz czas testować, spróbuj przy budowaniu nałożyć poniższą łatkę z
> najnowszym arcconf.
>
> http://www.blaszkowski.com/pubstuff/arcconf-7.0-b18781.patch
>
> i daj znać jak zadziała:
>
> # arcconf GETSMARTSTATS 1

To zrobię jak znajdę inny dysk podepnę pod sata na płycie i dopiero
zacznę zabawę z kompilacją.