vserver i smtp w postfixie w trybie chroot a rekordy ptr

Paweł Lęcznar maillistpld w gmail.com
Wto, 16 Sie 2011, 09:45:46 CEST

W dniu 15.08.2011 16:11, Adam Osuchowski pisze:
> W tym przypadku wystarczyłoby, żeby przed
> chrootowaniem wysłać jedno zapytanie do resolvera (np. o nieistniejący
> adres) tylko po to, by załadować potrzebne biblioteki i pliki
> konfiguracyjne. W kolejnych zapytaniach, glibc bazuje na danych
> zainicjalizowanych przy pierwszym zapytaniu, więc nie byłoby problemu
> z chrootem.

w przypadku postfixa problem jest dość dziwny i dla przeciętnego
zjadacza chleba trudny do wyśledzenia a google w tym przypadku
podpowiedziało mi wszystko ale nie jak go rozwiązać (i stąd też to moje
pytanie tutaj), nie ma do tego jakiegoś patch'a?