Virtualizacja w PLD

Jacek Tomczak jaqjacek w gmail.com
Śro, 7 Gru 2011, 16:05:14 CET

Dostałem zadanie przeniesienia wszystkich usług  ze starych słabych
serwerów na najnowszą mega wypasioną maszynę. Zazwyczaj do zastosowań
lokalnych wystarczał VirtualBox ale to ma działać i zarabiać na siebie
w dodatku nie powodować tysiąca telefonów od klientów,  chciałem to
również zrobić porządnie.
Docelowo każda większa usługa w osobnej instancji plus tak do 5
osobnych całkowicie systemów Jak na razie działam z :
Vserver na jądrze 3.1 , util-vserver 0.30.216-pre3002 ze speca,
skonfigurowana według poradnika z dokumentacji. Fajnie działa ale nie
mam w tym jeszcze wszystkiego.
Xen nie chciał mnie się skompilować.
LXC nie chciało ruszyć z miejsca.

Pogooglowałem trochę i zebrałem nieco suchej wiedzy dlatego pytam się
o opinie i porady oparte na doświadczeniu czego wy używacie ?

Jacek Tomczak