Jak sprawdzić , jakie urządzenia wskazujące raportuje udev do X-ów ( tudzież gdzie się podziały moja klawiatura i mysz)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 20 Gru 2011, 19:59:21 CET

Dnia wtorek, 20 grudnia 2011, Bartosz Taudul napisał:

> Za mówienie, że w PLD jest źle, albo że coś nie działa można dostać
> plakietkę trolla, flamera i inne takie włącznie z cenzurą. Ja po
> prostu chciałem się przypodobać władzy i wybiegłem przed szereg, bo
> ostatnio podpadłem.

No to mi akurat na tej maszynie właśnie przestało działać :-( Ale jakoś nie
obawiam się, że mi ktoś za zapytanie tego dotyczące da bana ;-)