Upgrade Ti -> Th

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Pią, 23 Gru 2011, 14:12:11 CET

Cześć,
porzuciłem w końcu Ti na jednej z maszyn i przelazłem w bólach do Th.
Powstał problem na linii inetd - pop3/imap.
Do tej pory używałem po prostu:
  imap-2007f-1.i686
  imap-pop3-2007f-1.i686
i nie miałem powodów do specjalnego narzekania.

Po migracji mam problem, bo :
inetd[2728]: imap/tcp server failing (looping or being flooded), service terminated for 10 min
(korzystanie z webmaila stało się niemożliwe)

a jeśli za często próbuje po pop3, to też:
inetd[2728]: pop3/tcp server failing (looping or being flooded), service terminated for 10 min

Patrzę ja sobie w konfigurację, ale nie bardzo widzę nic, co by sugerowało jakieś limity.

Zestaw obecnie :

inetd-0.17-14.i686
rc-inetd-0.17-2.noarch
imap-2007f-1.i686
imap-pop3-2007f-1.i686

Jeśli brak podpowiedzi, to może powiedzcie chociaż, z czego wy korzystacie.
Może zmienić to na courier-imapa? Chyba że problem jest po stronie inetd?

Ryszard Mielcarek
crazy(małpka)noshit(.)pl
http://fun.noshit.pl