Upgrade Ti -> Th

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Śro, 28 Gru 2011, 21:16:06 CET

Dnia 2011-12-27, o godz. 14:18:46
crazy w noshit.pl napisał(a):

> No ja właśnie zainstalowałem w końcu dovecota 2.0 i mam problemy z
> poprawną konfiguracją. Z uwagi że mam userów z popem i imapem, do
> tego roundcube za webmaila, każdy wycinek wygląda jakby funkcjonował
> niezależnie. Jak trochę ogarnę ten burdel, to się pewnie zwrócę z
> konkretnymi logami o pomoc.

No i właśnie ogarnąłem. Działa w sumie wszystko oprócz roundcube.
Widzi tylko inboxa, a próba zasubskrybowania folderu skutkuje dziwnym
błędem - szuka mailboxa z przedrostkiem Mail.
Czyli - u mnie user ma swoje dodatkowe folderki imapowe w ~/Mail/,
powiedzmy niech to będzie ~/Mail/spam - przy próbie dodania go przez
webmaila dostaję błąd "nie można znaleźć mailboxa Mailspam.

Przy korzystaniu ze zwykłego imapa - wszystko działa pięknie.
Pop3 też nie sprawia problemów.

Ustawienie ścieżki w /etc/dovecot/conf.d/10-mail.conf :
mail_location = mbox:~/Mail/:INBOX=/var/mail/%u

Ktokolwiek ma pomysł?

pzdr,
crazy