Jak sprawdzić, jakie urządzenia wskazujące raportuje udev do X-ów ( tudzież gdzie się podziały moja klawiatura i mysz)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 29 Gru 2011, 13:17:03 CET

On Wed, 21 Dec 2011 09:00:07 +0100
Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> Dnia środa, 21 grudnia 2011, Artur Frysiak napisał:
> [...]
>
> Plk jest dystrybucyjny, rpm -V udev-core nie zwraca żadnych błędów.

Dobra. Dorwałem się fizycznie do maszyny i udało się. Po pierwsze, powyższy
plik może i był dystrybucyjny - ale musiał zawierać jakieś śmieci. Data
jego modyfikacji to 3 grudnia 2008, dość długo się utrzymał w systemie ;-)
Przejrzałem jego zawartość, wydaje się, że nie zawierał reguł skierowanych
bezpośrednio do urządzeń wskazujących, ale generował jakieś błędy, przez co
pewnie właściwe przetwarzanie nie szło dalej i taki był efekt. Po wywaleniu
go mysz i klawiatura ruszyły.
--
Łukasz Maśko                                         GG:   2441498    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                                         /\\