Grafika Intel i945GM, kernel 2.6.37 i podświetlenie ekranu - problem.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 2 Lut 2011, 23:20:30 CET

Aktorzy: mój laptop Dell D430 z grafiką i945GM, PLD Th+ready+test chodzące
na kernelu 2.6.37-4 i KDE 4.6.0.
Problem: jeśli system wygasi ekran, to po jego ponownym "rozjaśnieniu"
podświetlenie jest ustawione na minimum i przestają działać klawisze
rozjaśniania/ściemniania (działają przed wygaszeniem). Kontrola
podświetlenia nie działa wtedy również w konsoli, trzeba zrestartować
komputer.
Wszystko działa poprawnie na kernelach 2.6.36.2 i wcześniejszych. Czy ktoś
ma coś takiego u siebie, czy znów tylko u mnie jakieś dziwy się dzieją?