[Th] UPS ze złączem USB

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Wto, 22 Lut 2011, 11:28:46 CET

Mam UPSa który ma złącze USB.
(Fideltronik-inigo - LUPUS 700)
Wymyśliłem już, że to cholerstwo pracuje na protokole megatec i da się z nim
dogadać ze sterownika od nut-a megatec_usb.
Jeśli przy konfiguracji w ups.conf:
[lupus]
    driver = megatec_usb
    port = auto
    desc = LUPUS UPS
uruchomię ten sterownik w ten sposób to:
# megatec_usb -u root -a lupus
Network UPS Tools - Megatec protocol driver 1.6 (2.4.3)
Serial-over-USB transport layer 0.10
Megatec protocol UPS detected [ 700VA UPS VER 4U242F].

Zatem wydawało by się, że to wystarczy i że prawie pełen sukces...
Ale nic z tego...
Dziwne jest to, że uruchamiając z konta root polecenie w ten sposób:
# megatec_usb -a lupus
ups nie zostaje znaleziony...

Może ktoś ma pojęcie o UPSach z protokołem megatec i obsłudze ich przez
megatec_usb w nut?

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Jeżeli człowiek jest szczęśliwy - jest zawsze dobry, lecz kiedy jest
: dobry - nie zawsze jest szczęśliwy...