[Th] UPS ze złączem USB

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Wto, 22 Lut 2011, 15:41:48 CET

Dnia wtorek, 22 lutego 2011, Pawel Sikora napisał:

> driver megatec_usb nie jest zalecany, lepiej uzywac blaster_usb,
> ktory rozne klony protokolu megatec obsluguje.
No blazer_usb (bo blaster_usb to chyba pomyłka) też próbowałem ale w związku z
niewielkimi różnicami w efektach, dalsze próby poczyniłem wyłącznie z
megatec_usb.
Ale skoro lepszy to spróbuję...

> co do samego nut-a, to ja mam ups na usb (ktory tak na prawde
> jest na rs232 i ma konwerter rs232/usb w srodku)
No i to pewnie standard.
W tym lupusie też pewnie takie coś...

> i mi dziala
> to na uzytkowniku 'ups' tak jak jest domyslnie w skryptach pld.
No i mi zaczęło.
Ale po Twojej informacji dodałem jeszcze urzytkownika ups do grupy proc.
I wtedy ruszyło.
[...]

# upsc lupus
battery.voltage: 27.20
battery.voltage.nominal: 24.0
beeper.status: enabled
device.mfr:
device.model: 700VA UPS
device.type: ups
driver.name: blazer_usb
driver.parameter.pollinterval: 2
driver.parameter.port: auto
driver.version: 2.4.3
driver.version.internal: 0.03
input.current.nominal: 3.1
input.frequency: 50.0
input.frequency.nominal: 50
input.voltage: 239.4
input.voltage.fault: 239.4
input.voltage.nominal: 230
output.voltage: 236.0
ups.delay.shutdown: 30
ups.delay.start: 180
ups.firmware: VER 4U242F
ups.load: 31
ups.mfr:
ups.model: 700VA UPS
ups.productid: 0000
ups.status: OL
ups.temperature: 27.0
ups.type: offline / line interactive
ups.vendorid: 0001

Dzięki za pomoc.

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Zdradzony mąż wszędzie widzi zdradzonych mężów.
: Marcel Proust