Re: CONFIG_LBD=y w kernelach th

rav0603 w tlen.pl rav0603 w tlen.pl
Wto, 11 Sty 2011, 12:48:56 CET

Dnia 11 stycznia 2011 12:30 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> napisał(a):

> AFAIK, jesli partition table nie jest GPT, a np. MSDOS (a pewnie tak
> jest) to i tak nie obsluzysz nic wiekszego niz 2TB.

Bartosz masz racje przy MSDOS tylko do  2TB, a przy GPT > 2TB to wazne, ale i tak mam to ustawione  , w AC problem nie wystepuje i moge sobie montowac macierz 4TB (xfs + lvm) poniewaz tam CONFIG_LBD=y w defaulcie, na kernelach th w tym 2.6.36 ta flaga nie jest z defaulta ustawiana, mysle ze to jest problemem. Mysle, ze tak powinna byc ustawina w th takze aby nikt nie mial problemu z obsluga duzych przestrzeni dyskowych ?