dwa radonki w jednym mieszkaly domku...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Śro, 19 Sty 2011, 20:44:57 CET

witam,

do dzis mialem w kompie zwyklego starego radka z pasywnym chlodzeniem:

02:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc RV370 [Sapphire X550 Silent] (rev ff)

istota ta byla obslugiwana ladnie przed modul kernela 'radeon' i xorg/mesa/dri.
miala niestety jedna wade - maksymalna rozdzielczosc 1600x1200.

poniewaz zanabylem drugi odbiornik obrazu 1920x1080, to chcialem sobie zrobic
dual-monitor, ale na tamtym starym radku dwie tafle juz nie pociagnelo.

dorzucilem wiec do kompa drugiego radka 5450-hd z pasywnym chlodzeniem,
ktory duza tafle ladnie obsluguje, ale do dzialania wymaga binarnego fglrx,
ktory starego radka zlewa na calej linii. jak zaladuje fglrx i potem radeon,
to mam jakis ciezki oops, z ktorego przez sysrq ciezko backtrace wyciagnac.

jak podepne obie tafle do nowego radka, to mi nie dziala leftof/rightof z xrandr.
prawdopodobnie to jakis "ficzer" fglrx.

idealnie dla mnie, to 1600x1050 na starym radku i 1920x1050 na nowym,
ale jak pogodzic moduly kernela zeby to dzialalo?