mdadm: sda1 nas no superblock

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Śro, 19 Sty 2011, 23:19:29 CET

Osóbka znana jako Krzysztof Goliński, wystukała:

> W pierwszym zacytowanym wątku z forum jest link do kopii:
> http://carme.pld-linux.org/~megabajt/docs/

Jasne. Całość leży też tutaj:
http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewvc.cgi/svn/PLD-doc/book/

> Co do braku dostępności z głównej strony przypuszczam, że została
> zdjęta z ww. powodów.

Nie będę dyskutował z tym argumentem, bo jest bez sensu. Starczy spojrzeć i
porównać wersję angielską jeśli chodzi o zawartość i aktualność.

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)