dwa radonki w jednym mieszkaly domku...

Marcin Krol hawk w pld-linux.org
Czw, 20 Sty 2011, 08:55:07 CET

On 2011-01-19 20:51, Bartosz Taudul wrote:
> Kupić nvidię albo zainstalować windowsa, a najlepiej jedno i drugie.
> Po co masz się męczyć.

Od dawna wiadomo, że jak Linux to tylko nVidia i tego się trzymam. Ileś
tam komputerów z ATI przewinęło się mi jednak przez ręce i fglrx nigdy
nie działało w pełni tak jak jak chciałem.

Windows? 7kę szczerze polecam. Jedyne czego mi w niej brakuje to
Konsole, bo Putty ma kilka bardzo denerwujących wad. Natomiast z
działaniem ATI pod Windows też różnie bywa. Niektóre wersje sterowników
bardzo ładnie wieszają sprzęt na sztywno po odpaleniu czegokolwiek
intensywnie korzystającego z 3D.

M.