dwa radonki w jednym mieszkaly domku...

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Czw, 20 Sty 2011, 10:30:13 CET

W dniu 19.01.2011 20:44, Paweł Sikora anonsuje::
> jak podepne obie tafle do nowego radka, to mi nie dziala leftof/rightof z xrandr.
> prawdopodobnie to jakis "ficzer" fglrx.
Ostatnio musiałem 4850 na firegilu użyć z dwoma monitorami.
2 monitory działały, ale ustawienia nie przez xrandr, ale klikadłem od amd.
Dało się zmusić. Jeśli chcesz z konsoli, to może aticonfig pomoże.
> idealnie dla mnie, to 1600x1050 na starym radku i 1920x1050 na nowym,
> ale jak pogodzic moduly kernela zeby to dzialalo?
Na to chyba trudno coś znaleźć lepszego niż młotek.
--
WK