deb

Pawel Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Czw, 27 Sty 2011, 22:24:56 CET

Dnia 2011-01-27, czw o godzinie 22:12 +0100, Grzegorz pisze:
> Mam program wyłącznie jako deb...
> Gdzieś znalazłem informacje o deb2rpm, ale tego chyba w PLD nie ma.
> Jak sie z pakietami deb koszernie obchodzić?...
> :/

poldek:/all-avail> desc alien-8.81-1.noarch

Package:        alien-8.81-1.noarch
Alien pozwala przekonwertować pakiety Debiana, Stampede oraz Slackware
w pakiety używane w PLD, które mogą być zainstalowane przy użyciu
rpm-a i odwrotnie. Narzędzie to jest przydatne wyłącznie dla pakietów
binarnych.

nie testowałem ale może to jest to czego szukasz

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat(at)pld-linux(dot)org