deb

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Czw, 27 Sty 2011, 23:21:49 CET

Dnia czwartek 27 styczeń 2011, Witold Firlej napisał:

> mc +

[ciach]

> nie ogarnie?

To niestety przerobiłem i nie daje rady...
Znaczy ja napewno nie daję rady a dpkg daje tyle:
#########
# dpkg -i pcpos7_7.2.43.141_i386.deb
dpkg: nie można otworzyć do odczytu pliku `/var/lib/dpkg/status' zawierającego
informacje o pakiecie: Nie ma takiego pliku ani katalogu
#########

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem
szybkości. Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi,
poruszają się równie szybko jak młodzi początkujący