[Th] Autologin na konsoli

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Nie, 30 Sty 2011, 14:22:25 CET

Dnia niedziela 30 styczeń 2011, Krystian Tomczyk napisał:

> Kiedyś dawno temu robiłem - może jeszcze jest aktualne:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2004-December/047
>116.html

Dzięki, też mają startować X z jedną aplikacją, więc przydało się.
Trochę muszę jeszcze powalczyć ze skryptami, ale to już tylko kosmetyka.
Najważniejsze już działa.

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Kobiety są tak trudne do przejrzenia, ponieważ każda z nich stanowi wyjątek od
reguły. (Vittorio De Sica)