[Th] Autologin na konsoli

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Nie, 30 Sty 2011, 14:37:42 CET

Dnia niedziela 30 styczeń 2011, Paweł Zuzelski napisał:
> Nie, nie w pamach. To sie robilo jakas kombinacja flag dla mingetty. Cos na
> ksztalt "--loginprog /bin/bash --autologin root".

Próbowałem coś pomieszać z bashem, na wzór tego co jest na RescueCD,
ale to pewnie też wymaga pomieszana w pam-ach.
Ale już mam co chciałem.
Dzięki.

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Przyjaciel to ktoś, do kogo możesz zadzwonić o trzeciej nad ranem i
powiedzieć: Jestem w więzieniu w Meksyku. A on odpowiada: Nie przejmuj się,
zaraz tam będę.