laptopmode

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 24 Lip 2011, 16:16:18 CEST

Dnia niedziela, 24 lipca 2011, Grzegorz Sójka napisał:
> Witam serdecznie.
>
> Zależy mi na dość agresywnym oszczędzaniu energii na tablecie dla tego
> postanowiłem mu włączyć laptopmode. Nie mogę niestety znaleźć gdzie to
> się ustawia. Będę wdzięczny za podpowiedź. Jeśli macie jeszcze jakieś
> sugestie czym się zainteresować to będę wdzięczny za podpowiedzi.

Zainstaluj i skonfiguruj laptop-mode-tools. Tudzież ręcznie, np.
- hdparm dla ustawienia usypiania dysku
- załadować moduły cpufreq_ondemand, cpufreq_stats, acpi_cpufreq (skalowanie
procesora)
- xbacklight do sterowania podświetleniem ekranu (chociaż u mnie np. nie
działa, ale powerdevil z KDE sobie z tym dobrze radzi)