lirc_sir .. help ..

Grzesiek Sójka pld w sojka.co
Pon, 25 Lip 2011, 16:45:34 CEST

On 07/25/11 12:42, Grzesiek Sójka wrote:

> Działa to może komuś na kernel-2.6.38.8-1.i686 bo nie wiem czy to wina
> jajka czy sprzętu/konfiguracji?
Zainstalowałem jakiś stary nabiał i moduł załadował się poprawnie. W
związku z tym najprawdopodobniej mamy bug w jajku. Na nieszczęście jak
próbuje odpalić jakiekolwiek narzędzie do kofigurowania pilota to
lirc_dev się przewraca. Podejrzewam, że w tym konkretnym przypadku
problemem jest niezgodność wersji. Testowałem na 2.6.35.7-1 (teraz mamy
2.6.38.8-1) i nowym lircu.