Katalog ze zdjęciami na dysku sieciowym - jak nad tym zapanować?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 26 Lip 2011, 15:56:42 CEST

Dnia poniedziałek, 25 lipca 2011, Wieslaw Kierbedz napisał:
> W dniu 23.07.2011 07:06, Paweł anonsuje:
>
> jalbum?

Nie o to chodzi. Do biblioteki będę dodawał nowe zdjęcia, nie chcę musieć za
każdym razem ręcznie generować nową galerię. wolałbym coś bardziej
automatycznego, jak właśnie digikam albo picassa, ale lepiej wykorzystujące
i inaczej przechowującego metadane.