KMail 4.7.0 nie wysyła poczty

"Łukasz Maśko" masko w ipipan.waw.pl
Czw, 28 Lip 2011, 16:27:03 CEST

Właśnie zainstalowałem w celu testów. KMail nie wysyła mi poczty. Odbierać
odbiera, ale zupełnie nie reaguje ani w momencie zakończenia pisania maila,
ani na wciskanie przycisku wysyłania. Czy możecie sprawdzić u siebie (kto
używa)? W tej chwili jestem zmuszony wysłać tego maila przez webmail :-(

--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                        GG:   2441498    /\\