Evolution - Wysłane zamiast Sent - problem w trakcie wysyłania

Przemo Firszt przemo w firszt.eu
Pią, 29 Lip 2011, 10:06:51 CEST

Cześć,
Od pewnego czasu po wysłaniu wiadomości z evolution pojawia mi się takie
coś:
The reported error was "Dodanie do
mbox:///home/users/przemo/.local/share/evolution/mail/local#Sent się nie
powiodło: Nie można pobrać katalogu "Sent": katalog nie istnieje.
Zamiast tego zostanie dodane do lokalnego katalogu "Wysłane".".

Katalog .Sent istenieje:

> [przemo w pldmachine ~/.local/share/evolution/mail/local/.Sent]$ pwd
> /home/users/przemo/.local/share/evolution/mail/local/.Sent

Ale nie bardzo rozumiem zapis /local#Sent

Skrzynkę mam na imap

Jak to naprawć?
--
Przemo