Co się stało apache'owi?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 16 Cze 2011, 16:36:44 CEST

Dnia Thursday 16 of June 2011, Jacek Osiecki napisał:

> Khem, tej samej co... co?
> mam /, /var, /home i parę innych partycyjek
> Wszystkie logi idą na /var/log, z wyłączeniem logów dla większości
> virtualek apache'a które trafiają na /home (główne logi apache'a,
> w tym też error_log i access_log trafiają do /var/log/httpd).
>
> Apache serwuje dane głównie z /home, choć parę drobiazgów też z /
> (dokładniej to z /usr).

Byłem mało precyzyjny. Chodziło mi o to, czy syslog składuje logi na tej
samej partycji, która jest "mocno zapchana" (cytat z twojego powyżej). A
konkretnie o to, że (zauważyłem u siebie) jak syslog nie może zapisać do
pliku logów, to staje, a za nim po kolej aplikacje, które próbują coś do
sysloga wysłać. W rezultacie niby wszystko działa, ale nic nie działa (bo
wszystko wisi na syslogu).