Problemy z wybudzaniem z u¶pienia na kernelach 2.6.38.x

Łukasz Ma¶ko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 28 Cze 2011, 21:13:16 CEST

Dnia poniedziałek, 27 czerwca 2011, Łukasz Ma¶ko napisał:
> Dnia poniedziałek, 27 czerwca 2011, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> [...]
>
> vbetool-a nie mam. Nie miałem sani suspend, ani suspend-utls - nie używam
> s2ram tylko metody "mem" skryptu hibernate.
>
> Zainstalowałem suspend-utils i spróbuję ususpend-ram. Samo s2ram wydaje
> się mi być za proste (kwestia np. kart sieciowych czy odmontowania
> niektórych systemów plików).

Spróbowałem - bez zmian. Ci±gle co jaki¶ czas mam wywrotki kawałków KDE
(przy wywrotce Plasmy pulpit się przeładowuje). Może jaki¶ problem sprzętowy
zwi±zany z usypianiem. Niestety, nie umiem tego diagnozować. Będzie trzeba z
tym żyć :-/ (laptopa na razie nie zmienię).
--
Łukasz Ma¶ko                                           GG:   2441498    _o)
Ubuntu: staroafrykańskie słowo oznaczaj±ce "Nie umiem zainstalować Debiana"