[Th] UPS ze złączem USB

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 3 Mar 2011, 10:41:02 CET

Dnia środa, 23 lutego 2011, Grzegorz Sójka napisał:
> Skoro Ci się udało to może byś jakieś micro-how-to do Lupusów napisał??
> Mój szwagier ma jednego i z tego co pamiętam to mu nie poszło.

No własnie obserwuję jak to działa.
Bo jak najpierw zostawiłem na sterowniku blazer_usb to się zaczeło kaszanić aż
zdechł sterownik i upsd...
Z logów wynika, że zrywała sie ciągle komunikacja z upsem aż w końcu zdechło
wszystko.
Teraz działa, odpukać w niemalowane, dobrze narazie na megatec_usb...
Jak uznam, że efekty są zadowalające to spiszę to.
Tylko gdzie się teraz takie coś wrzuca?... :)
www.pld-users.org ?...

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej Wojnie Światowej, ale
: czwarta będzie na kije i kamienie.
: Albert Einstein