[SOLVED] Re: kde 4.6.1 i device notifier nie działa?

Krzysztof Rygielski riggyk w gmail.com
Pon, 14 Mar 2011, 00:01:32 CET

Znalazłem rozwiązanie problemu.

KDE 4.6 jest już wersją mającą działać bez korzystania z hala. Odpowiedź
znalazłem szukając w google czegoś o 4.6 i w szczególności o halu. Trafiłem na
wątek na forum kde, gdzie komuś nie działał applet baterii. U mnie w sumie też
nie działał jak należy (pokazywał, że baterii po prostu nie ma), ale
zignorowałem to, bo moja bateria w laptopie szwankuje i jest zasadniczo do
wymiany.

Tak czy siak info jakie uzyskałem jest takie, że do prawidłowego działania
appletu baterii i device notifier'a potrzebne są paczki upower i udisks. Leżą w
repo, więc po ich doinstalowaniu wszystko już działa normalnie.

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470