GDM i wyłączanie/restart - od dawna.

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Czw, 17 Mar 2011, 10:21:00 CET

W dniu 3/16/11 8:24 PM, Robert Grauzenis anonsuje::

> Myślałem, że to tylko u mnie tak fisiuje. Jest dokładnie tak jak
> piszesz :-) Chociaż ostatnio u mnie coraz rzadziej to występuje, może
> raz na 10 wyłączeń.

To wygląda na działające:

$cat /usr/lib/ConsoleKit/scripts/ck-system-stop
#!/bin/sh
/sbin/init 0
sleep 5
/usr/bin/chvt 1

$cat /usr/lib/ConsoleKit/scripts/ck-system-restart
/sbin/init 6
sleep 5
/usr/bin/chvt 1

Sleep pewnie może być krótszy, ale musi pozwolić greeterowi na przejęcie
ekranu.
Trochę karkołomne to obejście. :>
Niestety (pisałem) nawet próba ubicia gdm przez kill -15 (na stronie
projektu napisali, że gdm-stop, to kill TERM) nie pomaga.
Może jakaś kombinacja z wait też by działała.
--
WK