postfix w vserverze

Paweł Lęcznar maillistpld w gmail.com
Wto, 29 Mar 2011, 19:01:18 CEST

W dniu 27.03.2011 12:50, Arkadiusz Miskiewicz pisze:
> Coś zmieniłeś? np. upgrade rc-scripts + restart sieci może robiłeś? (zgaduje
> nieco z sufitu

nic nie zmieniłem, rc-scripts zarówno na hoście jak i na gościu miałem w
najnowszej obecnie dostępnej wersji, postfixa na gościu z th-main,
kernele wypróbowałem wszystkie tzn 2.6.37.2-2, 2.6.37.4-1, 2.6.38.1,
ogólnie z tego co zauważyłem postfix zachowuje się nielogicznie tzn. gdy
nie ma interfejsów sieciowych (gdy lo też nie ma) to sobie wisi podczas
uruchamiania bez wyrzucenia jakiegokolwiek błędu a strace zwraca to co
zamieściłem poprzednio, gdy się doda do vserwera jakikolwiek interfejs
sieciowy (tego nie jestem pewien - ja dodałem lo i jeden interfejs eth)
to dopiero wtedy postfix zaczyna podczas uruchamiania zwracać sensowne
komunikaty.