Jak wyłączyć pulseaudio pod KDE _bez_ wyinstalowywania tego pierwszego?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 14 Maj 2011, 09:24:19 CEST

Mam jakieś problemy z dźwiękiem pod KDE (głównie po wyjściu z uśpienia).
Podejrzewam, że wszystkiemu jest winne pulseaudio, które niedawno
zainstalowałem. W celu sprawdzenia chcę teraz toto wyłączyć i sprawdzić, czy
się poprawi. Tylko czy da się wyłączyć pulseaudio bez wyinstalowywania
pakietów? W tej chwili przy starcie KDE demon jest utomagicznie odpalany i
środowisko po prostu z niego korzysta. I chwała za to, bo ogólnie jest to w
porządku. Ale czy da się takie zachowanie jakoś prosto wyłączyć?