intel i glxgears

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 17 Maj 2011, 19:53:17 CEST

Dnia wtorek, 17 maja 2011, Grzesiek Sójka napisał:

> Ja nic nie widzę.

Tutaj rzeczywiście nic nie ma. Ale glxinfo twierdzi, że pomimo tego, że
załadowano właściwy sterownik, to używany jest softwarowy. Przykładowo, u
mnie glxinfo zwraca w analogicznym segmencie to:

OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) 945GM  x86/MMX/SSE2
OpenGL version string: 1.4 Mesa 7.10.2