amavis - spamassassin problem

Wojciech Ścisłowski pld w ramiko.pl
Śro, 18 Maj 2011, 10:37:09 CEST

Witam
Mam problem po upgrade-dist (AC) z tagowaniem listów.

W nagłówkach otrzymywanych listów jest teraz ustawiane :
X-Spam-Status= No, score=0 required=5 tests=[none] autolearn=ham
lub sporadycznie (1%)
No, score=x required=5 tests=[] autolearn=unavailable
raz wystąpiło:
No, score=1.5 required=5 tests=[FUZZY_OCR_WRONG_EXTENSION=1.500]
autolearn=no
Czyli coś tam działa...

Tymczasem
#spamc < list_ze_SPAMem prawidłowo oblicza i dodaje nagłówki z listów
które przechodzą aktualnie przez serwer.

#spamassassin --lint -D
pultał się o perl-Mail-SPF
Dodałem, przestał się pultać, ale problemu nie rozwiązałem.

Operacje opisane na http://saupdates.openprotect.com/ przeprowadziłem.

Znalazłem na grupie, że były z nowym spamassassinem problemy, niestety
rozwiązania mojego nie zauważyłem.

Ma może ktoś pomysł na czym polega problem?

Pozdrawiam!